הטיפולים שלנו

15 דקות

6-12 חודשים

עיצוב ומילוי שפתיים על ידי ד"ר אוראל פטל

עיצוב ועיבוי שפתיים הינו אחד הטיפולים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה האסתטית.

מטרת הטיפול הינה להעניק מראה שפתיים מלאות ובריאות, בעלות קו מתאר אשר משתלבות באופן טבעי עם הפנים. אנו מאמינים ביצירת תוצאה טבעית ופורפורציונלית, ללא מראה מוגזם וברווזי. לשם כך ישנה חשיבות רבה למיומנות הרופא, לבחירת טכניקת ההזרקה ולחומר ההזרקה הנבחר.

הטיפול מתבצע תחת אלחוש מקומי באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית ונחשב כפשוט ומהיר.
הטיפול מתאים לכל מי שמעוניינת לעבות שפתיים דקות, לשפר את מבנה השפתיים, לטפל בחוסר סימטריה ובקמטוטים בשפה ומסביב לה.

עיצוב קו הלסת והסנטר

20-30 דקות

12-18 חודשים

עיצוב קו לסת וסנטר על ידי ד"ר אוראל פטל

לסנטר ולקו הלסת השפעה רבה על מבנה הפנים והמראה הכללי. קו לסת חד ומודגש מקנה לפנים מראה צעיר ויפה. עם השנים גבול קו הלסת הופך להיות מטושטש, רפוי ולא מוגדר עקב תהליכי ההתבגרות והצניחה בפנים.

באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית ניתן להדגיש ולפסל את אזור קו הלסת והסנטר ולהפרידם מהצוואר ובכך לשדרג את מראה הפנים ולהקנות מראה פנים טבעי ואסתטי יותר.

הטיפול מתאים גם לבעלות מבנה פנים עגול עקב שומן עודף או לכל מי שמעוניינת להדגיש את קווי המתאר שלה. במקרים רבים מומלץ לשלב את הטיפול עם עיצוב עצמות לחיים לקבלת תוצאה פרופורציונלית והרמונית של כל מבנה הפנים.

פיסול אף ללא ניתוח

20-30 דקות

12-18 חודשים

פיסול אף ללא ניתוח על ידי ד"ר אוראל פטל

פיסול אף ללא ניתוח הוא אחד הטיפולים המבוקשים בעולם הרפואה האסתטית. האף הינו בעל חשיבות רבה במראה הכללי של הפנים בשל מיקומו המרכזי. כל שינוי אסתטי באף יכול לשפר ולשנות באופן ניכר את מראה הפנים והפרופיל.

פיסול אף נעשה באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית ומשמש לטיפול במקרים של חוסר סימטריה, בליטות, שקעים וכאשר יש צורך בחידוד קצה האף. הטיפול מהווה פתרון מצויין ובמקרים רבים כתחליף לניתוח בכך חוסך התערבות כירורגית, כאבים וסיכונים נוספים.

ניתן לעצב את צורת האף בהתאם לבקשת המטופל וכן במידת הצורך אף ניתן להחזיר את האף למצבו הקודם.

פיסול אף
קו לסת וסנטר
שפתיים

הדגשת עצמות לחיים

נמוכה - בינונית

15-20 דקות

9-12 חודשים

הדגשת עצמות לחיים על ידי ד"ר אוראל פטל

עצמות לחיים גבוהות ומודגשות תורמות למראה פנים צעיר ורענן.
עם השנים ישנה ספיגה בעצמות הלחיים, החלשות הליגמנטים ודילול של כריות השומן בפנים אשר גורמים לצניחה ולמראה עייף ונפול.

ניתן באמצעות טיפול קצר ופשוט לעצב ולהדגיש את עצמות הלחיים על ידי הזרקה של חומצה היאלורונית ובכך לטפל בפגעי הזמן ולהחזיר לפנים מראה מורם והרמוני.

הדגשת עצמות לחיים מתאימה גם לבעלי פנים עגולות וכן לכל מי שמעוניין לחדד ולהדגיש את המראה הקיים, נשים וגברים כאחד.

לחיים

העלמת קמטים (בוטוקס)

10 דקות

4-6 חודשים

העלמת קמטים בבוטוקס על ידי ד"ר אוראל פטל

בוטוקס או דיספורט הוא שמו המסחרי של החומר בוטולינום טוקסין. הוא מחליש את התכווצות שרירי ההבעה בפנים ובכך מונע היווצרות של קמטים דינאמיים.

טיפול זה הינו אחד הטיפולים הותיקים ביותר בעולם הרפואה האסתטית ונחשב כיעיל ביותר.
הזרקת בוטוקס נועדה לטיפול בקמטי הבעה באזור המצח, בין הגבות ובקמטים בצידי העיניים.

השפעת הבוטוקס אינה מיידית והיא ניכרת לעין תוך שבוע עד עשרה ימים. ההזרקה מטשטשת את סימני הגיל ומקנה מראה צעיר יותר.

כיום בוטוקס משמש למטרות נוספות, כגון: טיפול בשחיקת שיניים, טיפול במיגרנה, ביטול חשיפת חניכיים וטיפול בהזעת יתר.

גאמי סמייל - ביטול חשיפת חניכיים

10 דקות

4-6 חודשים

0fa75f_c6adf30f8a4e47519ad5a6fd44f67ce9_

גאמי סמייל הינו כינוי לחיוך שבו השפה העליונה עולה יתר על המידה וחושפת חלק ניכר של החניכיים העליונים.

ישנם גורמים שונים לגאמי סמייל, כגון: מבנה שפה עליונה קצרה וצרה, שיניים קצרות, לסת עליונה בולטת ואף דלקת חניכיים.

התופעה עלולה ליצור מבוכה ובמקרים חמורים אף הימנעות מחיוך.
טיפול קצר ופשוט באמצעות בוטוקס אשר מרפה את שרירי השפה ומונע חשיפה יתרה של החניכיים מקנה פתרון לאלה הסובלים מכך, משפר את החיוך ומונע את הצורך בניתוח.

גאמי סמייל

מילוי שקעי עיניים

15-20 דקות

12-24 חודשים

מילוי שקעי עיניים על ידי ד"ר אוראל פטל

שקעים מתחת לעיניים מאפיינים מראה עייף ומבוגר אך הם עשויים להופיע כבר בשלב מוקדם של חיינו, כחלק מתהליך ההזדקנות או עקב מאפיין ומרכיב גנטי.

הטיפול בשקעי עיניים מתבצע על ידי מילוי השקעים בחומצה היאלורונית באמצעות קנולה (צינורית) גמישה. הטיפול הינו מהיר ואינו מלווה בכאב באופן מפתיע.

הטיפול מתאים לכל מי ששקעי העיניים מפריעים לו, בחלק מהמקרים אף ניתן לטשטש נפיחויות או כהויות מתחת לעיניים. התוצאה הינה מיידית ותורמת למראה פנים צעיר ורענן יותר.

הלבנת שיניים

ללא כאב

כשעה

2-3 שנים

הלבנת שיניים על ידי ד"ר אוראל פטל

כולנו רוצים חיוך לבן ויפה.

הלבנת השיניים במרפאה נעשית בשיטה החדישה והמתקדמת ביותר, ללא כאבים ורגישויות, ללא פגיעה באמייל ובריאות השן.

הטיפול נעשה בפגישה אחת בפרק זמן קצר של שעה והתוצאות הינן מיידיות.

הטיפול מתאים כמעט לכל מטופל. ההלבנה נעשית בשיניים טבעיות, ללא כתרים או שחזורים נרחבים וכן יש להגיע עם שיניים בריאות ומטופלות.

למינייט - ציפויי חרסינה

ציפויי חרסינה לשיניים על ידי ד"ר אוראל פטל, למינייט

טיפולים נרחבים בשיניים, שינוי צבע, חבלות קודמות ואף מרכיב גנטי עשויות לפגוע במראה ובגוון השיניים ולהקנות מראה לא אסתטי לשיניים הקדמיות.

באמצעות למינייט - ציפויי חרסינה דקיקים המודבקים לשיניים ניתן  לשנות את גוון השן וצורתה ולהקנות לשיניים מראה יפה ואחיד.

הטיפול מתאים גם במקרים של שיניים צפופות או מרווחות כתלוי במקרה. ציפויי החרסינה מאפשרים לקבל תוצאה משמעותית בפרק זמן קצר ובתהליך פשוט ולא פולשני.

שקע עניים
הלבנת שיניים